Wave patcher

Nisam vidio da je ovo neko postavio do sad, ako jeste izvinjenje moderatoru.

Sigurno ima korisnika koji ne igraju live, a imaju stariji firmware da bi pokretali nove igre. Da se ne bi zezali sa activate.iso i sl. iz Francuske nam stize jedan mali programcic koji resava sve probleme u trenu.

Check this out:

[SIZE=“4”]360 Wave Patcher v1.2.2 by SoulHeaven[/SIZE]

Download link: url=http://www.megaupload.com/?d=56F6HS19

Uputstvo za rukovanje:

url=http://xbox360iso.com/showthread.php?t=149855

Uzivajte!

[SIZE=“4”]UPOZORENJE: Sa ovako patch-ovanim igrama ne idite na Live jer postoji velika verovatnoca da cete biti banovani![/SIZE]

Ovo fakat nikog ne interesuje? Hmmm. Pa dobro, šta ćeš… Inače stvar radi provjereno, ja sam patch-ovo masu Wave 4 igara, rade sve bez izuzetka. Mada, ja sam amater, mozda postoji neki laksi/sigurniji nacin?

Pffff… ovde imas dve vrste ljudi:
Oni koji su banovani sa Live-a, pa ih sad zabole za Wave 4 na 3, a imas one koji idu na live pa ne zele da popiju ban.
Ili imas mene koji ima vec 1.61 :smiley:

Pa i ovi koji su banovani moraju patch-ovati nove igre da bi ih igrali, ili gresim? Ej, vidim da si iz Jagodine, ja imam kucu u Bagrdanu pa cesto dolazim, hteo sam prosli put kupiti neke igre u Jagodini i ladno nisam nasao nigde? Jel znas da ima negde da se kupe, mislim pirati naravno, nije da mi sad treba nesto, ali mozda nekad zatreba?

Valjda ima u PC centar. Neces naci puno pirata, jer vecina Jagodine ima internet pa im se ne isplati.

Pa Jagodina možda i ima, ali, u Bagrdanu sam jedva nahvato i Dial-up! E sad zasmisli krenem da skidam neku igru na dial-up, hahaha. Hvala na informaciji, pozdrav!

Ne znas ti sta je dial-up, kad sam se razmisljao da li da skidam nekoliko MB iliti jednu omotnicu.

Da, hahaha, to su bila vremena. Stavim neku pesmu da se skida i odem rucam, pijem kafu… Secam se kad sam dobio prvi Pentium, mesecima sam igrao sam o Solitair, haha. Ma razmazili smo se potpuno.