Fallout 4

The Art of Fallout 4: First 30 Pages Released and 44% Off

War never changes. The iconic quote delivered by Ron Perlman as the official line of the Fallout series rings true in the series’ story, but let’s not forget that there’s something else that never changes: art. In this case, it’s the art of behind the upcoming Fallout 4. Bethesda Softworks has released the first 30 pages of The Art of Fallout 4, which has 362 pages of concept art and many of the iterations that characters, locations and items in the game have gone through. We’ll see the what the art team behind the Fallout series has created as a model for everything players see inside of Fallout 4, and a continuation of the last works from the late Adam Adamowicz, the sole concept artist for Fallout 3.

The Art of Fallout 4 will feature “never-before-seen designs and concept art from the game’s dynamic environments, iconic characters, detailed weapons, and more” and will go as far as to include commentary from the artists themselves. This unique perspective into the Fallout universe will offer a glimpse into the development of the game and show how art impacts the development process. The Art of Fallout 4 is currently being sold on Amazon for just under $30, which is a substantial discount from their official store price at $50.

Bethesda is also selling The Art of Fallout 4 Limited Edition, which will only have 5,000 copies made and sold. The $85 book will come with the following features in addition to the standard art book:
Fully printed slipcase featuring wrap-around image of the Power Armor on metallic paper and soft touch lam, for a ‘metal’ look
Hardcover soft touch art book with metallic and silver gilding features
Black cloth portfolio that holds an original exclusive full-color archival printed 9” x12" mini lithograph with signature by Ray Lederer, concept artist from Bethesda.
384 total pages, which includes a 16-page Art Gallery Section only available in the Limited Edition!
Includes a redemption code for digital copy of the regular edition of The Art of Fallout 4 (a $29.99 value).
Approx. Dims: 9.6"W x 12.75"H x 2" D

http://store.bethsoft.com/the-art-of-fallout-4-limited-edition.html

I’ll just leave this here :slight_smile:

Trenutni Amazon ranking za 2 igre koje izlaze 10. novembra:

#4 Fallout 4 [PS4 version]
#6 Fallout 4 [Xbone version]
#81 Rise of the Tomb Raider

Realno Battlefront ima ocajan tajming koji izlazi 17og, kamoli Tomb Raider koji izlazi istog dana hahahah.

Ovako i ja isto reagujem svake godine kad vidim vidim Ajsu Tajler na ubi e3 konferenciji :smiley:

Mada ove godine sinse razocarao malo, priznaj. Trenerka ili sta je vec ono bilo, patike… Nije to to :smiley:

Btw, ocekujem da F4 zvanicno pocnem oko dvadesetog. Tada mi je slava pa cu biti dva tri dana slobodan a i do tada bi trebalo da stigne igra. O Tomb Raideru uopste i ne razmisljam lol

Jos jedna stvar, Nuka Cola Quantum od sada zvanicno postoji kao pice, ali prodaje se jedino u US.

I to samo u Target radnjema. Mada, biće na Ebay, po petostrukoj ceni.

Oko dvadesetog? … Son …

Da zavrsimo pricu za svagda:

Lordish + otkaz = Fallout 4 / 10.11 / 12:01am

Nek’ se zna ko je tata.

!!!

Edit: Smrtovnica spremna.

Pa fizicku kopiju sam narucio sa base.com sajta, moram cekati deset dana da stigne igra. Ne pitam se ja tu nista :smiley:

Prvi screenshot-ovi :slight_smile: necu nista komentarisati … :smiley:

Zna li se sa cega su screenshotovi ? Izgleda ocajno. Ocajno je blaga rijec.

Znaci… Ti si Ateisa, ne vjerujes u Godd Howard-a… Hulis!

Ogroman napredak za 7 godina,nema sta :hihi

Još 10 dana.

Možda sam nešto propustio, ali, otkad su Bethesda igre grafički na nekom visokom nivou? Oduvek mi je delovalo kao da su stalno bile meh grafički. Uz to, još pre par meseci su rekli da grafika nije mnogo bolja od Fallout 3 i da im to nije prioritet.

Meh, meni ono deluje ok, tako sam i očekivao. Meni je glavno da nema onog užasnog filtera, što mi odmah mnogo poboljšava igru.

To su samo namjerno s****** PS verziju [emoji14] hahahah (sarkazam*) Bethesda je uvijek bila sklona MS-u.

Misliš da će XO verzija izgledati ili raditi bolje? I doubt it.

@eufrat vjerovatno ce da radi i izgleda losije od ovog sto vidimo gore. Ako uopste moze losije.
@daemonkiller92 ako mislis na ukupno Bethesda, sve njhove igre izgledaju dosta fino, pogotovo skorije.

Wolfenstein, Evil Within, Dishonored, Rage, Brink itd. cak i one starije poput Doom 3. Ako mislis samo na studio koji pravi Fallout, oni su izbacili i Morrowind i Oblivion i Skyrim, sve igre koje su u to vrijeme bile benchmark za druge igre po izlasku, drugim rijecima vrhunski izgledale. Vanilla Skyrim i dan danas izgleda bolje od ovog sto se vidi gore na screenshotovima.

No dobro, ako bar bude dobra igra, oprosticu :smiley:

Pokusavam nabosti Fallout 3 GOTY za neke sitne pare na Steamu da odigram ponovo.

Ja sve sto vidim iz ovih screenova je da ce i moj komp ovo moci da pogura :smiley:

Mislis dovoljno je jak da moze da izgura igru koja izgleda ovako.E sad dal ce ti bethesda svojom optimizacijom dozvoliti da je igras to je vec pitanje :smiley: