Xbox 360 servis, kablovi i par pitanja

Pozdrav svima, odma da napomenem da sam nov na forumu i u xboxevima uopste tako da mi nemojte zameriti ako postavim neko glupo pitanje :stuck_out_tongue:

Naime posto ce GTA V da izadje samo samo za konzole u pocetku a ja sam prodao stari Playstation 3, resio sam da uzmem sad xbox 360 za promenu.

Na limundu sam kupio 3 komada, jedan koji nekad pojavljuje 3 crvene linije oko kruga za paljenje (RROD?), kolko sam razumeo ovo i nije neki komplikovan kvar i valjda moze da se popravi. Drugi je potpuno ispravan sem sto mu ne radi DVD citac i navodno je cipovan (ili flashovan nisam siguran). Treci koji je covek dobio iz inostranstva i nezna nista o njemu pa ga je prodavao jeftino kao neispravnog, ovaj sam kupio prvenstveno da bi iz njega uzeo neke delove ako trebaju da se zamene u prva 2. Sve 3 konzole sam dobio same, tj bez ikakvih kablova i opreme.

E sad posto sam totalni laik sto se tice Xbox-a imam par pitanja pa sam mislio da je najbolje ovde da ih postavim s obzirom da ima dosta ljudi koji se u njih razumeju i koji rade sa njima :slight_smile:

Prvo me zanima, posto nisam razumeo bas totalno, da li se vise isplati da ih cipujem ili flashujem, kolko sam razumeo cipovanjem sam miran uvek, ali interesuje me ukoliko ih flashujem kada cu morati da odradim taj flash ponovo posto sam procitao da kad izadje neki update konzola mora ponovo da se flashuje, tj ako ih sad flashujem da li cu moci da igram GTA V kad izadje u decembru na primer ?

Drugo me interesuje posto sam dobio konzole bez kablova i opreme, i znam da dve imaju te kvarove, da li u Beogradu postoji neki servis (ili neko ko se privatno bavi), gde bih mogao da kupim kabl za napajanje (AV kabl mi ne treba posto vec imam HDMI) i ostalu opremu koja mi fali, i gde bi mogli da pogledaju ove 3 konzole da mi kazu u kakvom su stanje, poprave te kvarove i odrade flash/cipovanje ?

Hvala u napred svakom ko procita i izvinjavam se na dugackom post-u