Xbox 360 Jasper, RROD - 3 lampice

Cao drugari, nov sam ovde na forumu i toliki sam laik sto se foruma tice, da sam jedva provalio kako da postujem i postavim vama par pitanja, na koja cete mi nadam se odg. i pomoci…
Ovako, kupio sam konzolu 2010-e god, u Novembru u Nemackoj, proizvodnja je koliko sam skontao 08.2009. Xbox je cipovan zbog piraterije, istog meseca kad je i kupljen, A pre nekih 2 meseca sam sprzio cip, krele. Znaci nekih 18 meseci je radio savrseno i nikad nisam imao problem sa njim. E sad, da ne bih davao 60 € za novi cip, drug mi je dao cip od njegovog starog Xbox-a koji je zavrsio karijeru zbog RROD. Pre 4 dana se meni pojavio RROD sa 3 lampice. Znaci radio je ni nepunih mesec dana posle stavljanja novog cipa.

  1. Da li to mozda ima neke veze sa tim sto je cip sa stare konzole koja je riknula zbog RROD?
  2. Da li postoji moguxnost da mi je lik uvalio nesto da bi mi izvukao kintu, ili nesto slicno?
  3. Cuo sam da Jasper konzola ne moze da dobije RROD, pa mi je ovo malo cudno.
  4. Sta se desava kad se pojavi RROD? Posto sam jasamo ugasio konzolu upalio opet i nastavio da igram, a sutradan mi se to ponovilo jos 2x i vise ga nisam palio.
    Danas sam ga otvorio i slikao, pa cu kasnije postaviti sliku ploce, da vidite.
    Nadam se da nisam preterao sa pitanjima i da cu dobiti neke odg. Hvala. :slight_smile:

prvo nemas nikakav cip u konzoli jer to nije rgh nego ti je flesovan drive, on ti je dao njegov drive koji ima upisan njego DVD kljuc a ne sa tvog drajva kako bi trebalo i zato i ne radi, moras da ubacis isti dvd koji je vec bio unutra i da se ubaci dvd kljuc sa tvoje konzole a ne od njegove jer ne funkcionise xbox na principu menjanja delova iz jedne u drugu vec to sve mora da se i softverski isprati…

sem ako nije nesto trece u pitanju ajd okaci ti te slike i malo preformulisi pitanje kazi tacno sta i kako si ti uradio a sta ti je on dao…