Star Wars Battlefront will launch with 12 multiplayer maps

Star Wars Battlefront will launch with 12 multiplayer maps, one of which will be the scenic vacation spot pictured above.

The lava-laced, black-rocked planet seen above is called Sullust, a world mentioned in Return of the Jedi that first appeared in Star Wars: The Clone Wars. To bring Sullust to life, the team at DICE trekked to Iceland to capture source material necessary for the photogrammetry process the developer is employing in Battlefront.

For those of you concerned that 12 multiplayer maps don’t amount to much (it does), DICE points out in a post on the Star Wars Battlefront website that “there are even more locations when you include the Star Wars Battlefront Missions”—the cooperative campaign sequences that can be played offline. And beyond new worlds like Sullust, returning staples such as Endor and Hoth will round out the rest of the maps.

Star Wars Battlefront launches on PS4, Xbox One, and Windows PC November 17 in North America, November 20 in the United Kingdom.

And no, I’m not saying it.

http://www.egmnow.com/articles/news/star-wars-battlefront-launches-with-12-multiplayer-maps-including-lava-world-sullust/

Hm, prva pozitivna vest koju sam cuo o igri.

Iceland confirmed as teska vukoje6ina.

https://www.g2a.com/star-wars-battlefront-iii-origin-cd-key-preorder-global.html
45$
Cekam 35$ Toliko cu da dam :smiley:

Aha znaci ipak ce biti i kampanje, i to u fazonu co op, sto mi se bas svidja. Ili nisam dobro razumeo ?
Koliko se secam isprva je bilo reci samo o MP igri, ali znaci bice i neki delic SP-a.

Ma uvek ubace barem malo nekog SP da kazu da ima!
Ali ima sada u drugoj temi neko je stavio da ladno nece biti nisanjenja?!?!? E ako stvarno bude tako to je uzas.

Pa nikad nije bilo u Battlefrontu. Imace FPS i TPS, al ne Iron sights. Sto bi imalo?

P.S. Sem snajpera jelte.

Sto ne bi? Meni je nekako bas lose bez toga.

E pa ***** mu misa, jedni na netu kukaju kako je SW: Battlefield, a onda kad zadrze stvari iz prethodnih Battlefront-ova onda kazu OMFG HOW DO I SHOOT.

***** ti internet.

U prvom i drugom delu nisi imao to “fino” ciljanje, ali ti nije ni trebalo. U velikim mečevima ne bi ni stigao da naciljaš kako treba pre nego što bi poginuo. :slight_smile: Imao si neki kao zoom, koji je po meni bolje rešenje od tog ciljanja, jer ne zauzima preveliki deo ekrana. Takođe, ima dosta njih koji su igrali u TPS modu, pa ne bi bilo baš izvodljivo da ima to Aim Down Sights. Najverovatnije će biti kao Gears Of War po tom pitanju.

I ja mislim da nece biti problem nisanjenje, iako sam samo jednom tako igrao i to The Order 1886 koji ima ogroman aim assist sto 90% Battlefront nece imati, ali dovoljno je da bude samo malo veci od Battlefield-a i mislim da problema nece biti…

Battlefront TPS MASTER REEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIS

Edit: A sad ozbiljno, ja sam se odusevio kad sam cuo da ce imati fps i tps, aiming down the sight jos bolje sto nema. Pravi Battlefront.

Jeste, EA i DICE mogu uvek da u**** igru, nema svemirskih borbi nema galactic conquesta, sto jes sra*je al ako se oseca kao Battlefront igra dok igras, ja sam zadovoljan.