Savjet u vezi kupovine Xbox 360

Pomagajte ljudi ko Boga vas molim!! :smiley:

ODMAH NA POCETKU DA KAZEM, I DA VAS MAXIMALNO UNERVOZIM, POGOTOVO ONE KOJI SU PRAVI POMOCNICI U OVAKVIM SITUACIJAMA, JA NEMAM POJMA O XBOX-U!! TOTALAN SAM LAIK!! SKORO PA DA GA UZIVO NISAM VIDEO NIKAD! E TAKO DA ODMAH POSTAVIMO STVARI! :slight_smile:

E sad da krenemo :smiley:

Hocu da kupim xbox ALI SAMO iz jednog jedinog razloga, a to je GTA V i nicega vise! Mogu da ga bacim posle ili prodam ili (najverovatnije) zapalim od igranja Petice posle koliko god vremena je potrebno.
Zato nadolazimo na ovu temu.
Danima trazim forume, pitam sve zive, spamujem, ama niko ne da posavetuje ili makar “Mrš!” kaze nego ni da rec napise… Ubilo me to…
:frowning:
Dosao sam ovde kao zadnja nada, da cete mi dati vode na dlanu :smiley:

Da ne smaram vise, radi se o sledecem (da odmah napomenem CELU sam ovu temu procitao), necu da dajem brdo para za konzolu koja je stara 8 godina, nema poente slozicete se. Samo sam nadosao do nekih izvora koji kazu 100 evrica i kraj, za polovnu naravno. E pa majke vam ga nabijem i to je puno! Pa zar ne?! Za 8 godina staru, zbog GTA 5-ice samo?! Neka izdrzi makar godinu dana, nadam se nece krace ali vise od 50e ne dajem! Kraj!
I tako ti ja nadjem dva komada za toliko para, medjutim jedan ima ovo, drugi nema ono itd…
Poenta je ne znam za koji da se odlucim, tako da evo razlike i slicnosti:

Prvi:

Xbox 360 debeli (flesovan) sa napajanjem. Nema hdmi izlaz.
Recite ako treba jos nesto da znam odnosno da pitam, poslacu poruku prodavcu?

Drugi:

Xbox 360 debeli. Konzola je stigla iz Svajcarske, ima pozadi tragove otvaranja. Godiste je 2007.
Recite ako treba jos nesto da pitam?

Znaci da rezimiram, oba su ispravna, rade, razlike su sledece, prvi nema HDMI, drugi ima, prvi je flesovan, drugi ne.
Oba ne dolaze sa dzojsticima i nikakvim kabelima, u to jos treba uloziti koji dinar.