Pomoć oko kupovine televizora

Pozdrav ljudi, kao sto naslov teme kaze potrebna mi je pomoc oko kupovine televizora. Inace odmah na pocetku da kazem da kupujem tv iskljucivo zbog next gen gaminga jer pocetkom sledece godine planiram da kupim i ps5. E sad budzet mi je oko 450-500 evra i pronasao sam nekoliko modela po toj nekoj ceni, ali posto sam poprilicni laik, hteo bih sa vama da se posavetujem da li da uzimam neki od njih. Ovo su modeli:

-Philips 58PUS7555
-Philips 58PUS6504/12
-LG55UM7050PLC
-LG50UN80003LC. AEU

To su neki modeli koji su u opticaju. Ova poslednja 2 LG modela sam pronasao na kupujem prodajem i cena im je osetno niza u odnosu na prodavnice, ali ne znam koliko je sigurno uzimati odatle, mada vidim da lik nema negativnih ocena. Da li je mozda neko od vas imao iskustva sa kupovinom tv-a odatle? Ako znate za jos neki tv po slicnoj ceni koju sam naveo vi mi preporucite. Inace nije mi toliko bitno da ima hdmi 2.1.

Ja bih ti preporucio ovaj drugi model LG-ija koji si naveo. Oba modela su dobra ali u ovom drugom dobijas magic remote a to je brutalna stvarcica. Philips bih preskocio. Svasta sam video za njih…

1 Like

LG 55UN73003LA

ovo ti je moja preporuka, imas ga za 480e na KP od pouzdanog coveka. Plus je 2.1 HDMI sto ti je bitna stavka kod PS5. Plus je veca dijagonala od ovog poslednjeg LG modela.

A sto se tice kupovine preko KP, pa ljudi ovde uzimaju i televizore i konzole od clana sa foruma. Apsolutno nemas nikakvih problema ako nadjes dobrog prodavca.

1 Like

Vazi ljudi, hvala na odgovorima. Videcu onda da narucim ovaj sto mi je Mladen preporucio.

Serija 73xx ne bi trebalo da ima HDMI 2.1
Mislim da je greška u pitanju… Tek od 80XX serije kreću HDMI 2.1

Na zvanicnom sajtu LG-a stoji da ima :confused: sad ako su oni napravili gresku, onda sam i ja…

I ja sam bas pogledao na zvanicnom sajtu i pise da ima.

Da da, definitivno je greška.
Jedan od uslova/potreba za HDMI 2.1 je 120Hz ekran, a ovaj model koji komentarišemo je samo 60Hz.