Nekoliko pitanja u vezi sa RGH/JTAG konzolom

Zdravo svima, posle tone informacija procitanih na forumu postao sam totalno zbunjen. Novi sam korisnik xbox 360 arcade koji nema hdd, zeleo bi da mu zakacim externi hdd da bi prebacivao igre. Kad sam kupio receno mi je da je cipovan i da moze da pusta pirate dobio sam i dosta igra sa njime, interesuje me da li je on RGH/JTAG. Jos jedno bi pitanje zakacio kad ga prikacim na internet prijavljuje mi update da li smem da ga updatujem, ne bi hteo da izgubim mogucnost pustanja piratskih igra.

Mozda su pitanja malo glup, ali ne zamerite totalni sam pocetnik i neznam nista o xbox 360.

Unapred zahvalan
Nikola

Ako igre mozes da pokrenes bez diska u konzoli, onda je RGH. Ako ne, samo mu je flesovan drajv da cita narezane igre.

Zavisi, koji dashboard imas sad u konzoli?

Dobrodosao na forum.

Prvo, dobrodošao na forum

Koliko sam shvatio, ti igre igraš sa diskova, zar ne? ako je tako, onda ti je konzola flashovana, tj. možeš da igraš pirate sa diskova, ali ne možeš da prebciš igre na UUSB ili HDD i tako igraš, jer to omogućava RGH. Ako hoćeš to, onda nećeš moći da igraš online, al ćeš moći da igraš bez diskova.
Što se tiče updateovanja konzole, proveri u Settings, Console Settings, System Info, pa ti tu piše D : 2.0.XXXX, ti brojevi su verzija Dashboarda. Proveri, pa nam javi koja ti je verzija, pa ćemo ti reći da li je bezbedno ili ne

Vlasnik xbox mi je rekao da je dva puta nosio u servis da je placao po 5000 din. Da li ove novije igrice kao call of duty black ops II moze da se nareze na diskove i igra?

Igricu PES sam instalirao na usb sa diska jel to znaci da mu disk treba smo da pokrene igricu a posle vuce sa usb?

Hvala vam na dobrodoslici!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Pozz kolega and welcome…ja sam kao i ti samo jedan od članova i nisam ni moderator ni admin ali red je tu da se poštuje…
Pročitaj ovo i trudi se da popuniš formular naveden ovde :smiley: