Ghost of Tsushima {MT}

1 Like

Kako će ovo da se igra sa zadovoljstvom.
Sad sam željan za još jednom dobrom SP igrom posle TLOU 2.

Baš tako, sreća pa nam stiže uskoro.

Jos 17 dana do poslednje ps4 ekskluzive.

Poslednje i najbolje po meni. Zaista mi krivo sto ne izlazi za box, ali sigurno necu kupovati ps samo zbog nje. :confused:

Da li ce biti najbolja, tesko. Ima ps4 jake ekskluzive, ipak ostaje da vidimo kakav je posao odradio SP. Nije da ne umeju raditi open world igre, ali ostaje da vidimo kakvog kvaliteta ce biti naslov. Ja sam jos pocetkom godine odradio preorder pa se nadam najboljem. :smiley:

Jos 7 dana. Nesto sam se upalio, ne igra mi se nista. :joy:

Collectors edition? :smiley:

Yeah, odradio preorder jos negde aprila/maja. Samo da me ne ispale. :joy:

Igra zauzima 35gb… Hmm… Čudno mi je to nešto. :grinning_face_with_smiling_eyes:

I dark souls 3 zauzima 22 gb a znamo svi kolka je igra :smiley:

1 Like

Ma taj kapacitet nema veze sa zivotom.

Ja tek malopre odradio share sa Zokijem, ali dobro ima vremena do petka.

Uh izmedju feudalnog japana i kauboja, ne znam koje me okruzenje manje zanima. Vec sam propustio solidne igre samo zbog toga, a po svemu sudeci i ovu cu. Jednostavno odbija me.

Sekiro jedan od retkih izuzetaka, valjda zbog elementa horor-fantastike.

Al drago mi je zbog vas, samo nek bude dobra igra.

EDIT: ok ovaj poslednji trejler sto sam sad video na eurogejmeru je prilicno epic moram da priznam :smiley:

3 Likes

Jos malo i skida se embargo na opise.

1 Like

Čekamo petak, ništa i ne igram od kada ssm prešao tlou2.

Uh, bas slabo za Sonyjev kalibar. Pitam se koje su glavne zamerke.

HCL dao ocenu 94.

IGN 9/10

Mada na stranu sve te ocene, ja sam pogledao nekoliko review-a i igra zaista izgleda sjajno i izgleda kao jedna od top igara ove generacije i igra koja u pojedinim segmentima zaista zadaje domaci zadatak drugim developerima i postavlja neke nove standarde.

Zanimljivi opisi:

Ghost of Tsushima is pretty as heck—sporadic capturing left me with almost 50 GB worth of screenshots and short video clips to sift through—but at its core, it’s just another open-world game. I found myself audibly sighing every time I crested a hill towards a mystery objective only to find another fox to follow or another haiku to compose. These diversions, while unique at first glance, proved to just be busy work as time wore on. I was so strong by the end of the game—filling up every skill tree is easy if you ignore the main story and just explore for a bit—that I didn’t even bother using stealth tactics for the last third. I don’t think I even died after the first few hours. There’s so little to get excited about in Tsushima once the initial wonder of the wind physics and lush environments wears off that the only thing that kept me going was my own innate desire to fill out the entire map. And that can only hold someone’s interest for so long.

But as much as I enjoy this game’s style, it’s not quite enough. The best open-world adventures of recent years do something that sets their gameplay apart so they can rise above the crowd and hopefully mature the genre. Sucker Punch never found anything in the gameplay itself that would allow Ghost of Tsushima to similarly stand apart, and that’s its largest failing. It feels like a game that’s destined to go on sale, and then perhaps be seen as a slight cult classic as more and more people discover that its derivative play is hiding some serious charm in its visual design and some impressive environmental work.

Ghost of Tsushima has a distinctive aesthetic, after all, but it’s only skin-deep. The core game underneath that alluring exterior is a pastiche of open-world game design standards from five years ago; it lacks a real personality of its own. Ghost of Tsushima offers a lovely world to explore, and there’s value in that, but it should have been so much more than a checklist of activities to accomplish.

Mislim, zanimljivi su jer govore o osnovi igre i kako je uklopljena u open world.