RROD 1 crvena lampica u donjem desnom uglu

Da se i ja javim :slight_smile:

Nakon duge zabave sa falconom, neki dan krenem da igram witchera kad mi se grafika pomutila. Kontam da nije do hdmi kabla.
Opalim nekoliko restarta i odigram nekih 30 min, te nakon pauze pokusam da upalim kutiju kad iznenadjenje.
Crvena lampica u donjem desnom uglu i e74 mi s****se dan :slight_smile:
Koja je dijagnoza i moze li reflow ili reballing, posto sam laik. Nesto sam googlao, ali slabo informacija sam nasao. Sta mi je ciniti? Ima li spasa? :smiley:
Hvala unaprijed :slight_smile:

Slazem se s vladom. Reflow je ok za 2-3 dana i to u frizideru da drzis.

Pravac Akiris i reballing

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Da li se konzola ponovo upali kada se ohladi ili je stalno crvena lampica ? Kada ti se prvi put pojavilo zamrzavanje slike, trebao si zameniti pastu i spasao bi konzolu jer sam ja tako svoju licno spasao i sluzi me vec skoro 3 god sa samo zamenom paste. Ovako si je mozda unistio do daljnjeg :(.

Batali rebaling na debelim konzolama u 99% slucajeva se opet javi posle par meseci. kolega mi je potvrdio i rekao da se ne zaludjujem, cak je i trazio nov GPU naravno polovan prodaju ko nov samo ga ociste…
Ne isplati se pogotovu na falconu ovo su iskustva sa falcona druge debele i nismo pokusavali kuglati.

Reflow ne rade kako treba procitajte postove martinc i ostalih pa cete videti da ako je dobra ploca i chip bude dugotrajno sa specijalnim fluxom(isti koristim). Imam iskustva zato ti i odgovaram.

Ebem ga Mirko ti vazda kontra nesta :slight_smile:

Ma ok ako imas odgovarajuci flux ili sta vec. Mozda tad i oce sta ALI klasicni reflow - 0. Moje iskustvo s reflow je odlicno s grafickim karticama za PC ali isti princip nece kod xbox-a

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2

Tek neki dan upalio WITCHER 2 i vidio linije po TV-u. Konzola se malo ohladila i mogao sam igrati nekih pola sata, ali mi sad stalno gori ta lampica.