Potrebna pomoć pri odabiru PS4 konzole

Pozdrav svima,zelim kupiti ps4 pa mi je potrebna mala pomoc.Posto sam totalni laik sto se tice konzola.Gledam da prodjem sto jeftinije,ima brdo konzola na oglasima fat I slim zatim ima razne cuh verzije I na kraju verzije softvera.Isto me zanima kako da testiram konzolu ,na sta da obratim paznju prilikom kupovine…prioritet mi je da mogu kupovati igre I igrati online bez seckanja,bagova I buke
Evo jedno konkretno pitanje nasao sam cuh2016b ne radi CD svejedno planiram da skidam online igre ali takodje me interesuje koliko kosta zamena lasera I sta mislite o modelu

Uzmi pro

Nemam toliko para a takodje koristim tv full hd tako da pro kod mene I nema nekog smisla

Pa većina igara i jeste u fhd na pro pogotovo u zadnje vrijeme a inače fluidnije rade nego na običnom PS4.Ja bi išao na pro sada

Eh ako covek nema para, onda nema.

Nisam neko ko moze ekspertni savet da ti da, al mogu da kazem da je u mom iskustvu ps4 jako pouzdana konzola i da koju god da uzmes (pod uslovom da ti ne prodaju kvarnu), ne bi trebalo da imas problema.

Sto se buke tice, ne znam kako je sa slimom ili pro verzijom, al obicni ps4 je bucan ko mlaznjak s novijim igrama, narocito ako dugo nije ciscen. To je prakticno neizbezno.

Ne znam dal je cuh bitan sem ako neces nekakvim krekovanjima da se bavis, al to opet bolje eksperti ovde da odgovore.

Ako je moguce, licno bih obavezno trazio da upalim konzolu na licu mesta i provrtim igru-dve. Proverio bih dal dzojpedi krckaju ili imaju neke napukline, dal dugmici i analogne pecurkice pravilno rade (dakle bez nekakvog skljocanja ili trenja), dal je odziv u igrama pravilan… takve stvari. Podrazumeva se da bih pogledao i samu konzolu iz svih uglova, cisto da vidim dal joj nesto ocigledno fali.

Pro se cuje kao avion. Slim je tisi i jeftiniji, tako da vijaj slim. Ima i polovnih na kupujem prodajem vidim.