Pomoc! Xbox 360E

Prije svega izvinite ako ne postam gdje treba.
Cao svima ja sam novi clan,e ovako vec neko vrijeme hocu da kupim playstation 3 ili Xbox 360
Odabir je pao na Xbox 360 jer sam probao oba i jednostavno mi xbox lezi bolje.
Imam ponudu Xbox 360E 500GB ostale informacije nemam,imam slike pa cu okaciti i ako mogu da vas zamolim da mi kazete da li je ovo vrijedno kupovine ?
Sto se mene tice ovo mi treba kao vid opustanja sa drustvom znaci nemam neke posebno prohtjeve,3-4 igrice i to je to.
Znaci samo osnovne informacije kakav je ovo model ima li probleme taj red ring ili kako vec i tako to,valjda nema potrebe da napominjem da sam pocetnik za sve ovo :slight_smile:

Bolje da dodas jos novca, i da uzmes Xbox One. Mislim da ti to nije vrijedno kupovine, vec za 170e imas polovhih konzola.

Hvala na odgovoru,ovaj kosta 100e,koliko vidim ako se uopste to i gleda,proizveden 2014?
Treba mi cisto nesto kad se drustvo okupi da padne ta fifa/pes i nba,ostalo tesko i da cu imati vremena toliko da igram …
Ima nekoliko diskova i nekoliko igrica u njemu,online …

Konzola sa slika najverovatnije ne može da se hakuje, pa si osuđen na kupovinu originalnih igara, a u tom slučaju je zaista apsurdna kupovina takve konzole.
Dodaš malo novca i eto Xbox One.
ILI, šmekneš već hakovane X360 konzole, sa punim HDD-om igara i jednogodišnjom garancijom:
http://www.xboxrepublika.com/shop/konzole-xbox/xbox360-rgh/

Ova nije hakovana/cipovan kako se vec kaze to a to sto kazes da ne moze,pitao sam gejmersku radnju kazu da moze ali meni to i ne treba,sto se tice igrica,uz njega dolaze na cd naravno
Gta V,fable,Moto gp i Mortal Kombat,i receno mi je da je NBA2k18 u njemu i jos mnoge druge i d su kupljene onlajn …

Onda briga manje…

Ovaj model xboxa je noviji jel tako? Kako se uopste pokazao? A sto se para tice,kapiram ja da je xbox one odlican i da mi za polovan treba jos 70-80 da dodam na ovo ali nazalost te pare nemam trenutno za tako nesto,ta varijanta otpada …