Pomoć oko hard diska

Kao prvo, pozdravljam sve članove foruma

Skoro sam kupio konzolu Xbox360 proizvedenu 2010 godine. Čovek koji mi je prodao je konzolu čipovao i prebacio mi je neke igre na moj eksterni hard disk. Čitajući tutorijale sa ovog foruma, naučio sam i uspeo da konvertujem igre preko programa Iso2God, prebacim igre na ekterni hard disk. Međutim, prilikom kupovine konzole, čovek koji mi je prodao konzolu rekao mi je da je za neke igre poput GTA V, Battefield 4 potrebno imati interni hard disk. Savetovao mi je da kupim neki hard disk SATA 2.5 kako bih mogao da igram određene igre koje zahtevaju instalaciju na interni hard disk. Koji bi mi savetovali hard disk da uzmem i kog kapaciteta.
I za kraj još jedno pitanje, da li mogu skinuti i instalirati XBLA igre na eskterni ili je i za njih potreban interni HDD.
Mnogo bi ste mi pomogli u savetu jer u ovom svetu Xbox360 sam totalno laik i ovo je za mene sve novo. Ipak, zahvaljujući nekim vašim tutorijalima, naučio sam ono osnovno što se tiče konvertovanja igra sa Iso2God i igranje pomenutih bez problema.

apsolutno netacno za GTA 5 znaci 99% njih ne zna da moze sa externog

odes u MS dash u storage formatiras hdd, on ti napravi 32GB particiju i resto imas u FAT32 za pakovanje igara

na tu od 32GB ide onaj Content a na resto praznog ide sama igra, provereno radi, do sada ako nisam ubacio jedno 20 puta tako pljunite me…

XBLA mozes gde hoces

sto se tice internog harda uvek je bolje tako, kupi hitachi ili seagate, WD izbegni jer imaju idle timer koji gasi hdd usled neaktivnosti posle 15 sekunde, pa kad treba igra opet da ucita nesto cekas dok se hdd zavrsti i slicno, i naravno secka onda