Novi jeftiniji LTU 2 PCB

Liteon DG-16D5S & Hitachi DL10N LTU2 – New Hardware Coming !

Kako je Team Xecuter zvanicno objavio napravljena je nova verzija stampane ploce sa nove LITEON i Hitachi drive-ove iz XBOX 360 Slim, kao najbitnija stvar ove nove stampane ploce za drive ce biti dosta jeftinije od prve verzije TX LTU PCB. Da se potsetimo TX LTU PCB omogucuje da se flesuju novi drive-ovi koji ne mogu da se otkljucaju takodje na ove ploce ide poseban TX LTU CFW za DVD drive.

After many weeks of design and testing we have finally finished the design for the very secret LTU2 hardware

You may have noticed that the 1175 PCB were very rare and very expensive if you managed to get one due to the chipset being super rare and of course super expensive (we still say if you find anywhere that has stock of the LTU PCB’s, grab them as they are super rare and not possible to make any more)

Others tried to find solutions which turned out to be shockingly bad design and just as expensive if not more so.

Can you say brand new chipset, tons and tons of available stock, MUCH cheaper cost, new firmware…?

We’ve also made designs for both the Liteon DG-16D5S & Hitachi DL10N chassis

As usual this is a teaser - more news coming soon

izvor : Team Xecuter - Rocking The Xbox Since 2002

rly? zalazak generacije, svi imaju RGH, i neko se stvarno jos uvek bakce sa ovim?

Svejdno ispod 50e nece biti, a opet mora rgh da se radi da bi se izvukao kljuc, sto kaze Akiris ko ss jos bakce sa ovime na zalasku generacije…

Sent from my HTC One X using Tapatalk 4 Beta

Vrlo prosto, nekome kome odgovara preko LIVE- da igra ili je unistio plocicu pokusavajuci pogresan hack.

@akiris traze fleshovanje za novi drive ali je cena nerealno visoka, sada ce pasti i nadam se bice pristupacnija.

Sent from my iPhone using Tapatalk