Nekoliko pitanja u vezi rezanja i pokretanja igara

Pozdrav svima imam veliki problem,veliki sam pocetnik i ne znam nista oko xboxa 360,pre neki dan sam kupio polovnu xbox 360 konzolu sa neta,Jasper ploca,Elite model,radi bez problema,flashovan na lt 3.0 i ima 120gb hard disk,konektujem se na xbox live itd,Kupio sam piratsku igru za xbox za 600 din,u pitanju je gta v,radi kod mene bez problema i igram je,skinuo sam sa torrenta nfs rivals 9gb iso fajl za xbox 360,i sad me zanima kako da instaliram na xbox 360,imam prazne verbatium diskove od 4,7 gb nemam one od 9.5,takodje da napomenem imam neki obican rezac a ne neke specijalne tamo,probao sam preko lan kabla da se konektujem na xbox ali bezuspesno,koji su saveti tj kako mogu da ubacim nfs na xbox da bi igrao i radilo bez problema ? :smiley: neki saveti bi rado bili dobrodosli jer sam p

Pozdrav! Samo prebacivanje igre na Xbox ne mozes da radis, osim ako imas uradjen RGH (a nemas). Dakle, ostaje ti opcija da narezes igru. Ono sto ti je potreban j dual layer Verbatim disk (ne moze taj koji ti imas), i treba ti poseban rezac. Malo prelistaj tutorijale, neke ce ti stvari biti jasnije, samo citaj polako i pazljivo, jednu po jednu stvar.

Iako mislis da si noob, za sada se cini da imas koliko-toliko poznavanje svoje konzole, sad se baci na citanje i bice lakse za dan-dva.

PS. Uvijek ti ostaje opcija da kupis igru, ako ti se ne uzima novi rezac i DL diskovi.

Duzu recenicu nisam procitao u zadnjih 10 godina :smiley:
Isprati ovaj tutorijal, i vidi sta ti je sve potrebno za rezanje: http://www.xboxrepublika.com/showthread.php?t=3311
Ukratko, treba ti poseban rezac i posebni Verbatim diskovi. Mislim da je za tebe mnogo isplativija varijanta da ugradis RGH. Evo ti kratko objasnjenje sta je sta: http://www.xboxrepublika.com/showthread.php?t=4816

Aha znaci jedino sta mi preostaje je da kupim dl disk a da li moze bez tog rezaca na neki nacin?imam obican :confused: