LoL igrači se sada smatraju profesionalnim atletama

Some League of Legends players are now considered professional athletes by the United States government, which allows international players easier access to visas to compete on American soil.

According to a tweet from League of Legends Championship Series commentator Leigh “Deman” Smith, the US government now considers professional players on the same level as NBA, NFL, and NHL competitors.

This is especially important news for Canadian players, who are included in the North American segment of the LCS. With the changes, it will be much easier for them to come to the States for the weekly tournaments.

Tweet: https://twitter.com/RiotDeman/status/355621912740765697

dok su klasicni sportisti nabildovani, zilavi, razvijeni i slicno ovde ce se gledati ko je deblji i ko jede vise DORITOS-a ehheheh, nhf naravno…

Onda sam ja igrac pocetnik… Bar po tezini :smiley:

Ali LOL koji trazi 1% psihomotornog angazovanja.

Sta je sa Starcraftom, u stvari, bilo koja MP igra je “atletskija” od toga.

Po meni, “atleticar” apsolutno nije adekvatan izraz. Pro-gamer jeste i to je jedini izraz koji prihvataju gameri, I ne treba se svrstavati u bilo kakvu drugu kategoriju koje izaziva podozrenje. Ako zaradjujes na desetine hiljada dolara godisnje od kompetativnog igranja bilo cega, ti si po definiciji pro-gamer, to je full-time job, vrlo stresan i vrlo zahtevan, koji traje 5-6 godina maksimum.

i on da prerastes i upoznas neku zensku osobu i sve ti se oknrene naopako :slight_smile:

To nesto iz licnog iskustva?? :wink:

Sent via S4 I9505 using Tapatalk 2

Haha, atleticari. :smiley: Sta znam, mnogo je zaebano biti profesionalni gamer, mali kiks i cao zdravo.
U svakom slucaju, dobro da im olaksavaju posao i da se ta scena sve vise siri. :slight_smile:

Atleticari? To je ona fora, ko najduze moze da trci sa herojem. :stuck_out_tongue:

:smiley:

i on da prerastes i upoznas neku zensku osobu i sve ti se oknrene naopako