Gears of War Judgement Xbox Live

Ovde se mogu javiti oni koji igraju igru preko Live-a… Cisto da znamo ko je sve banovan… Ili ce biti… :hihi

Kao sto je eufrat postavio u drugoj temi:
Evo šta vele u vezi “Gears of War Judgement XBOX360-RF-P2P” verzije: “If you use xbox Live in any way then do not play this game before the 19th of march 2013. Do not play this game offline, and dont play it online. This game has been leaked 1 month before official release, you will get banned for playing it early. If you dont use XBL in any way, then this warning doesn’t apply to you.”

Posto smo ovakve informacije postavljali i posle navodne kradje HALO 4, a neki pametni ljudi su igrali na Live-u, ova tema je cisto da se takvi genijalni umovi okupe na jednom mestu… Prenesu utiske pre i posle banovanja…

ako ljudi nisu naucili do sada sta treba raditi a sta ne,onda zasluzuju ban,igracu ali za mesec dana :smiley: original

koza nostra ja te molim da ne govoris tako za istaknute umove nase GAMING scene…

Sve u svemu, oni koji imaju RGH/JTAG, mogu da igraju, ostali, zaobidjite ovu igru do njenog zvanicnog datuma izlaska. Ista je fora i sa svim ostalim igrama, samo sto je ovo jedna od vecih igara, kao sto je Milan rekao pa se zato posebno gleda.

Gears of War: Judgment pirates facing ‘vigorous action’
Latest gamehits torrent sites more than a month ahead of release; Microsoft banning accounts and consoles for those caught with copy.

Gears of War: Judgment has leaked to torrent sites more than a month ahead of its March 19 release and Microsoft has promised “vigorous action” against those who download illegal copies.

“We are aware of isolated cases in which Gears of War: Judgment content has been propped on the web and are working closely with our security teams and law enforcement to address the situation immediately,” a Microsoft spokesperson told Eurogamert.

“Consumers should be aware that piracy is illegal and we take vigorous action against illegal activity related to our products and services.”

A similar situation took place ahead of Halo 4’s launch in November. At the time, Microsoft said those caught playing illegal copies of 343 Industries’ new shooter would potentially face a lifetime Xbox Live ban. With Gears of War: Judgement, the situation is much the same.

“Playing pirated copies of games, such as Gears of War: Judgment, is a violation of the Xbox Live Terms of Use and will result in enforcement action, such as account and console bans,” the statement reads.

Gears of War: Judgment is due out exclusively on Xbox 360 March 19, 2013 and is the first entry in the series since 2011’s trilogy-capping Gears of War 3.

Developed by Epic Games in conjunction with Bulletstorm studio People Can Fly, the project focuses on series soldier Damon Baird and will not use the Kinect.

Igracu ga sad i to multi preko linka koji ce se garantujem usijati :smiley: Evo vec ima preko 40 likova koji peglaju, ovo ce se bogami cekati red za sobu :slight_smile:

Slatko si me nasmejao :lol:

Javi utiske :smiley:
danijel82
Zbog Halo 4 je bio banovan cak i jedan GOLD MEMBER… Pa se ti smej i dalje

ja razumem da mnogi ne mogu da priuste original ali ipak mogu da se strpe mesec dana pa da bude koliko toliko sigurna za live…

Igra se prebacuje :smiley: Javljam utiske kakva je pa mozda za ove sa RGH opikamo neku zajedno :wink:

Pusti ljude da budu banovani, jer to je njihovo pravo…

Javi utiske o kampanji… Da li vredi ili ne…

Zvanicna informacija:
Gears of War: Judgment has leaked onto torrent sites, and Microsoft responds with the promise to smack down any pirates it finds with a lifetime Xbox Live ban. Reports indicate that the leaked version of Judgment is complete; if the situation pans out like the Halo 4 leak did last year, you might want to avoid YouTube for the next month to steer clear of Judgment spoilers.

Onaj bitniji deo:
Reports indicate that the leaked version of Judgment is complete…

Verujem ti! Nego mi je smesno sto si ih na ironican nacin pozvao da se posle duzeg vremena “OKUPE” :smiley:

Pa nego kako, da se okupe, razmene iskustva… Mozda i zatreba… Nego, ajde neka neko Isproba taj novi survival mode, pa neka javi sta je zapravo… Posto nema mnogo informacija o tome…

mnogo sporo ide :slight_smile: svega 250 kilobajta… tek sutra…

pardon, mozda bude i za par sati, nesto ubrzalo…

Gears of War Judgment Custom Desktop-Console-IPAD Wallpapers
I whipped these up real quick for all of you Gearsheads out there.
You can use these for your Desktop Background or even your Xbox 360 Dahboard Background and now your IPAD
How to use for Dashboard Background for the Xbox 360:
Things you will need Usb Flash Drive or External Hdd.
Load the background onto Flash Drive or External Hdd.
Go to “Picture Viewer” on the Xbox 360 Dashboard, your device should show up.
Press (A) then highlight the image and press (Y) to apply background to your Dashboard.
Here’s what it looks like on my Dashboard

I sve to sa zvanicnoh sajta:
Gears of War Judgment Custom Desktop-Console-IPAD Wallpapers

Jel se to meni cini ili Judgmenet nema 3D support? :frowning:

Trojka je imala i bas je bilo dobro.

Igru sam skinuo, prebacio i video da radi.Nemam sad vremena da je kompletno testiram ali evo par slikica:

Gears gameplay ne moze da omane, ali previse lici na multiplejer i orijentisano na coop za moj ukus. Dobijaju se nekakve zvezdice za sve zivo i exp poeni, birate izazove koji vam donose vise zvezdica i sada sam dosao do trenutka kada treba da navali wave iz horde moda. Takodje, Baird mi je totalno nezanimljiv kao lik, ko se njega seti. Daleko od toga da je i Markus imao neki personaliti, ali opet…

Ovo mi nekako deluje na poslednji GoW za 360.Sledeci ce biti verovatno eksluzivno za novi BOX a sto se tice radnje ne znam mislim da je Markusom gotovo.

Takodje ovaj Baird mi je dosadan lik i u trojci bio.

Ne zelim da bude da hejtujem RGH, ali je cela poenta Gearsa Coop, uvek je bio i uvek ce biti, nije isto igrati sam i sa jos nekim, a i kada igras sa nekim u Coopu preko LIVE, ne moras uopste da pratis pricu, stvar je u zezanju, a ne u tome da li je Baird ili Cole ili ko god dosadan. Jednostavno, nije isto iskustvo.